2012. december 3., hétfő

Someday Soon


Francesca Battistelli dala egy jövőbeli szerelemről. 

Francesca Battistelli - Someday Soon

Én szeretnék lenni, aki tud rólad mindent
Én szeretnék lenni, akin jár az eszed
Én szeretnék lenni, akire mindig figyelsz
Te vagy az, akire mindig is vártam

El sem tudok képzelni jobbat annál, (hogy)

Egyszer beléd szeretek
Majd fogom a két kezedet
Megvalósítjuk terveinket
A kék ég alatt egyszer
Neked adom a szívem
Elkezdodik a történetünk
Tényleg hamarosan

Én szeretnék lenni, aki mindent veled tesz
Csillagokat néz, autót mos, sétál, vásárol
Én szeretnék lenni, akinek megváltozik a neve
Pontosan olyanra, mint a tied


El sem tudok képzelni jobbat annál, (hogy)

Egyszer beléd szeretek
Majd fogom a két kezedet
Megvalósítjuk terveinket
A kék ég alatt egyszer
Neked adom a szívem
Elkezdodik a történetünk
Tényleg hamarosan


Igen, azt fogom mondani: szeretlek
Egy tökéletes napon
És a szavak a fejemben úgy hangzanak,
Mint az angyalok éneke
Ezt kell elmondanom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése